Thursday, August 20, 2009

syuhada

amaku syuhada(nama betul tu) umur 24thn belum lagi
berkahwin tapi dah bertunang berkerja sebagai akaunten disebuah kilang di shah
alam,disini aku akan menceritakan kisah juburku di lanyak oleh izzat
>kisahnya bermula ditempat ku berkerja budak budak
yang berkerja di situ selalu mengajakku(paham paham je la) mana taknya aku nie
nak kata cantik takler cantik sangat tapi ade iras iras lebih kurang cam wardina
aku mempunyai susuk badan yang agak menarik 34 25 37,semua tawaran sex yang aku
dapat aku buat tak tau je aku mengangap itu semua sebagai gurawan
sajaaku berkerja aku digelar sue lentik,sue
punggung besar,sue air lebih,tetek bulat macam2kadang kadang aku
naik
fed up gak ,well pada suatu hari kalau tak silap aku
hari isnin aku gi stor kira stok tengah aku duk kusyuk kira kira ade budak nie
>nama dia izzat datang aku pun tegur ler kau buat pe
kat sini dia diam aku pun buat tak tau je lepas siap kira semua stok,izzat
datang hampir dengan ku sambil berkata sue please sekali je than aku cakap
sekali ape kau gile ke than izzat cakap tak dapat pantat(tapi aku panggil
cipap)jubur pun jadi ler aku cakap kau gile ke buang tabiat aku pun blah dari
stor belum sempat aku keluar
>aku terasa ade tangan memaut tetek ku dari belakang
belum sempat aku buat ape ape tangan izzat menyelak tudungku dan memasuk kan
tangannya kedalam baju ku aku ingin menjerit tetapi aku terasa sesuatu yang tak
terkata dengan mulut membaluti tubuh ku terasa sangat sedap,rupa izzat
menggentel puting ku izzat berkata sedap tak sue secara spontan aku cakap
sedap
>adegan itu berlangsung selama hampir 25 minit habis
adegan tu izzat mengankat skirt labuhku sambil meraba raba cipap ku
>yang sedang basah tu aku dalam keadaan tu aku aku
bercakap izzat kau janji nak jubur je izzat balas aku tau aku cuma pegang je lah
jangan risau,aku lihat izzat membuka seluar nya sekali ngan seluar dalam ku
lihat batang izzat tegang saiz 7" sebesar telur ayam kalau tak silap aku izzat
menyuruh aku menjilat nya tapi aku jijik hendak menjilat nya izzat cakap sue
ludah batang aku nie dengan air liur kau ,aku pun ludah ler pastu izzat membuka
seluar dalam ku tapi tidak membuka skirtku izzat cakap sue merangkat sue aku pun
mengikut arahan izzat izzat meludah jubur ku sambil mengorek juburku dengan jari
pedih +panas rasa bila dikorek aku mengeluh izzzzzattt pedih izzat balas kejap
je tu sakit pasnie rasa sedap puas korek juburku izzat memulakan adegen baru
ingin memasuk kan batang nya ke jubur kusambil meludah tepat kearah lubang jubur
ku terasa air liur izzat mengalir masuk kedalam juburke izzat memasuk kan
batangnya tetapi tidak berjaya sambil berkata sue punye kecik sangat aku hanya
tersenyum izzat mencuba masuk kali kedua dengan laju izzat menghentak jubur ku
dan berjaya memasuk kan batangnya sepanjang 4 inci aku ingin menjerit sekuat
hati kerana pedih panas tak terkatatetapi izzat menutup mulutku sambila berkata
sue jangan jerit kuat sangat nanti orang dengar aku berkata pedih izzat,izzat
balas sekejap jee pedih tuu lepas tenang izzat memasukan semua batangnya kedalam
juburku adegan tarik menarik bermula mula mula sakitl lama kelamanan terasa
sedap senak senak sedap,jubur ku seolah olah menyedut nyedut batang izzat,macam
macam cara izzat buat telentang,mengiring
baring,cipap ku terus menguluarkan air skali skala
izzat mengentil kelentitku dan hari tu aku klimax tah berapa kali akhirnya izzat
pancut kedalam jubur kupastu aku dan izzat mengemas kan diri dan izzat
meminta seluar dalam ku katenya nak buat kenangan aku pun memberinya,masa
berjalan aku terasa sedikit kelainan terasa ngilu+pedih.sampai sekarang aku
masih dara dan aku dan izzatmasih melakukannya sampai sekarang dan sekarang aku
senang nak buang air besar sebab tak payah teran kuat sangat
aku juga perpesan kepada izzat merahsiakan pekara ini
walaupun begitu punggungku tak londeh(jatuh)sebab aku
mengamalkan jamu dari dulu lagi( tak silap aku dari umur 19tahun

No comments:

Post a Comment