Friday, August 14, 2009

oh cikgu ku yg sayang

cerita mase aku form four...aku ni nak kate gile sex tu,
tak de la sangat...tapi kalu aku tengok pompuan yg berdahi
licin pasti aku terbayangkan sesuatu...tentu lah sex....
cerita ni bermula macam ni...mase aku pegi sekolah tu,aku
tak berape c-hat...pastu aku mintak kebenaran dari guru
bertugas untuk pulang...tapi,umah aku tak de sesape sebab
family aku balik kampung...so,terpaksa lah cikgu yang
bertugas tu hanatar aku balik...cikgu ni name die suraya..
die ni mude lagi...tapi dah kahwin dah...ade anak satu
kalu tak silap aku...die ni memang cun la jugak...body
pun boleh tahan gak...
pas tu bile sampai je kat umah...aku masuk la sekali
ngan die...pas tu die mintak kat aku minyak angin,aku
tanye die balik nak buat ape?...pastu die kate la nak urut
kepala aku...pas tu aku kasi la kat die minyak angin...
pas tu die suruh aku baring kat sofa...aku pun ikut je la..
pas tu die tolong aku urut kan kepala aku...mula nyer aku
tak fikir ape²...pas tu cam na tah aku rase seronok plak..
dengan tak sengaja aku nyer adik pun bangun secara tiba²..
aku pun mula rase stim...cikgu su masih tak perasan...
pas tu tangan aku merayap ke paha cikgu su...tapi cikgu su
tak menolak...pas tu aku cuba memberanikan diri untuk
meletak aku nyer tangan kat pantat cikgu su,tapi die
menolak tangan ku...pas tu aku cube lagi...aku bngun dan
aku cium mulut cikgu su,tapi die cube menolak , aku terus
mencium nya...tapi entah macam mana, aku dapat rasekan yg
cikgu su mula memberi kerjasama pada ku...die mula memasuk
kan lidah nyer kedalam mulut ku...aku dapat rasekan
kenikmatan yg die rasei oleh cikgu su...tangan aku yg tadi
nya memeluk erat dituduh nya kini mula merayap ke tetek nya
yg pejal...aku ramas sepuas² nya...cikgu su menjerit
keenakkan...
"emmm.....uhmmmm....."
aku pun mula membuka baju cikgu su perlahan²...aku terus
membuka bra nya...tiba² aku melihat dua biji yg tergantung
indah di tubuh cikgu...serta palitan puting yg kemerahan
itu...aku mula menjilat² puting nya...aku ramas² teteknya..
cikgu su tiba² bersuara...
"man...sedap nyer man....lagi...man...ah...."
aku pun pun membuka kain cikgu su serta seluar dlm nya...
wah!!!aku lihat pantat cikgu su yg indah seta jejalur bulu²
yg nipis...aku pun tak tunggu lama...terus aku jilat...
lurah yg menjadi idaman ku sejak dulu...cikgu su merenget
kesedapan....
"uhmmm....ahhhh....ma..man....sedap....ah....emmm....."
aku teruj jilat sehingga aku rasekan pantat nya mula
berlendir....pas tu cikgu su memintak sesuatu dari aku....
"Man... cikgu nak man nyer...."
tanpa membuang masa aku pun keluarkan aku nyer adik dari
kurungan yg dari tadi meronta supaya dikeluarkan...
bile aku keluarkan saje aku nyer adik...tetiba cikgu su
yg aku tengok mase kat sekolah seorang yg lemah lembut...
tetiba macam seekor anjing yg hendah dapat tulang...dgn
rakusnya cikgu su mengulum aku nyer btg...rase cam nak
tertanggal aku nyer...pas tu aku bagi tau cikgu su...
" cikgu,...boleh man masukkan adik man ke dlm gua cikgu?.
pas tu cikgu sekadar senyum...aku pun ape lagi...aku
masukan adik aku kedalam pantat cigu yg kemerahan tu...
aku masuk pelan² jer...aku dapt rasekan yg pantat cikgu su
masih power lagi...pas tu aku pun mula bergerak semakin
laju...
"ahh....ummm....uhm....uhhh....sedap....man...teruskan...
jgn berhenti..."cikgu su bersuara...
semkin laju...kami terus laju...pastu aku rase nak klimaks.
aku tenye die"cikgu dah nak pancut ni...nak pancut kat
mana?"
die pun menjawap"teruskan jer...ah...man..jgn berhenti.."
aku pun ikut je la kate die...aku terus pancut kat dlm die
die nyer...pas tu kami keletihan...cikgu su jilat aku nyer
btg yg basah tu,sampai kering...wah!!!aku rasekan hari tu
lah hari yg paling bahagia sekali...
"tima kasih cikgu"aku menyapa...
" untuk ape?"cikgu tanye pade aku...
" ye la, dah cikgu kasi main ngan cikgu"
" ooooo pasal tu...tapi man yg mintak kan?.."
" ......"aku terdiam seribu bahasa....
pas tu lepas mandi cikgu su terus terus balik ke sekolah
balik...pening² yg aku rasekan tadi tetiba jer baik lepas
main ngan cikgu...lepas hari tu kami tetap akan bermain
bile ade mase...sampai ke tingkatan lima...pas tu bile
aku habis sekolah aku pun tak tau die die ade kat mane...
tapi yg aku tau die dah mengajar di selokah lain...

"OH CIKGU KU SAYANG"

No comments:

Post a Comment